ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi és Felhasználói Tájékoztató

  1. Amely létrejött egyrészt Szakál Zoltán E.V. által üzemeltetett www.szaki2009vegyeskereskedes.hu internetes áruház, továbbiakban ön (mint magánszemély, ill. gazdálkodó szervezet) között. 
  2. Székhely: 3390 Füzesabony,Szabadság út 2. 
  3. Nyilvántartási szám: 17801085
  4.  Adószám: 60044965-2-30
    Elektronikus elérhetőség: szaki2009futar@gmail.com
    Telefonszám: +36 30 998 39 48 
  5. Üzemeltető az áruház szolgáltatásait folyamatosan fejleszti, az esetleges technikai fennakadásból származó károkért felelősséget nem vállal.
  6. Üzemeltető mindennemű változtatás jogát fenntartja arra, hogy értesítés nélkül bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, beleértve az árváltozást, akciós időtartamot, rendelés törlést, szüneteltetést, esetleges megszüntetést.
  7. Az oldalon szereplő termékleírások, fényképek, logó-k, ötletek, a szellemi és szerzői tulajdonra vonatkozó törvények védelme, ill. védjegyoltalom alatt állnak, továbbá tájékoztató jellegűek. Azok másolása, felhasználása tilos, és törvénysértő! Felhasználásukhoz az üzemeltető kizárólagos írásos engedélye szükséges.
  8. Szaki2009 Vegyeskereskedés a regisztrációnál megadott adatokról külön nyilvántartást vezet, ezen adatokról rajtam kívül csak a szolgáltató férhet hozzá. Személyes adataimat a szolgáltató bizalmasan kezeli, ezeket harmadik személy részére a tulajdonos hozzájárulása nélkül nem adja ki. Az adataimhoz történő hozzáférés érdekében az általam választott jelszó titkosságának megőrzése az én felelősségem. Amennyiben illetéktelen személy a jelszóhoz hozzáférve azzal visszaél, a szolgáltatót ezért semminemű felelősség nem terheli.
  9. Az aktuális üzemelési feltételrendszer a vásárlás menüpontban olvasható. Jelen jogi nyilatkozat online vásárlásra vonatkozó részeinek tartalmi alapja az 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről.
  10. Vásárlástól való elállás joga: Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. Ha a vevő, megtévesztő, téves rendelésével kárt okoz cégünknek, kizárhatjuk a további vásárlási lehetőségekből. Kifutó és szezonális (ünnepi) terméket nem áll módunkban visszavenni. Reklamáció feldolgozása 30 nap.
  11. Rendelése lemondását vagy módosítását a leadott rendelés idejéhez képest 12 órán belül fogadjuk el írásban a regisztrációkor megadott email címről vagy telefonszámról.
  12. Amíg a vásárlónak tartozása van a cégünk felé (számla tartozás, károkozás), addig új megrendelést nem teljesítünk!
  13. Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os áfát. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

  14.  Fizetési mód: 
    Utánvétel 
    Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot!
     Személyes átvétel: 3390 Füzesabony,Szabadság út 2.
  15.  Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
  16. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

    A fogyasztó az Áruval vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

    • Telefon: 06309983948
    • Internet cím: https://www.szaki2009vegyeskereskedes.hu
    • E-mail: szaki2009futar@gmail.com
    A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

    A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

    A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat 
     
    a fogyasztó neve, lakcíme,
    a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
     a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
     a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
     a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
     a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
    a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

    A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

    A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

    Fogyasztóvédelmi eljárás

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: https://www.kormanyhivatal.hu/

    Bírósági eljárás

    Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

    Békéltető testületi eljárás

    Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

    A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

    Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség ("meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása").

    Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti vármegyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

    A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabásalkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

    A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

    A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

    A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. A kérelemnek tartalmaznia kell
     
    a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
    a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
     ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
     a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
     a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
     a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
     a testület döntésére irányuló indítványt,
     a fogyasztó aláírását.

    A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

    Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

    A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
    A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
    https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek


    Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

    Baranya Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
    Postacím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36
    Telefonszám: 06-72-507-154
    Mobil: +36 20 283-3422
    E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
    Honlap: www.baranyabekeltetes.hu Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Postacím: 6001 Kecskemét, Pf.228.
    Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-70-938-4765, 06-70-938-4764
    Fax: 06-76-501-538
    E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
    Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
    Békés Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszám: 06-66-324-976
    Fax: 06-66-324-976
    E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
    Honlap: www.bmkik.hu Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-090
    E-mail: bekeltetes@bokik.hu
    Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
    Budapesti Békéltető Testület
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
    Postacím: 1253 Budapest, Pf.:10.
    Telefonszám: +36-1-488-21-31
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Honlap: bekeltet.bkik.hu Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszám: 06-62-554-250/118
    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
    Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu
    Fejér Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszám:06-22-510-310
    E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
    Honlap: www.bekeltetesfejer.hu Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszám: 06-96-520-217
    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
    Honlap: www.bekeltetesgyor.hu
    Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
    Telefonszám: 06-52-500-710; 06-52-500-745
    Fax: 06-52-500-720
    E-mail: bekelteto@hbkik.hu; nemes.brigitta@hbkik.hu
    Honlap: www.hbmbekeltetes.hu Heves Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. fsz. 1.
    Postacím: 3300 Eger, Faiskola u. 15.
    Telefonszám: 06-36-416-660/105-ös mellék
    Mobil: 06-30-967-4336
    E-mail: bekeltetes@hkik.hu
    Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304.
    Mobil: 06-20-373-2570
    E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
    Honlap: www.jaszbekeltetes.hu Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszám: 06-34-513-010; 06-34-513-012
    Mobil: 06-30-201-1647; 06-30-201-1877
    E-mail: bekeltetes@kemkik.hu
    Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
    Telefonszám: 06-32-520-860
    Fax: 06-32-520-862
    E-mail: nkik@nkik.hu
    Honlap: www.nkik.hu Pest Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
    Telefonszám: 06-1-269-0703
    Fax: 06-1-474-7921
    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap: https://panaszrendezes.hu/
    Somogy Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
    Telefonszám: 06-82-501-000
    E-mail: skik@skik.hu Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszám: +36-42-420-280
    Fax: +36-42-420-180
    E-mail: bekelteto@szabkam.hu
    Honlap: www.bekeltetes-szabolcs.hu
    Tolna Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
    Telefonszám: 06-74-411-661
    Fax: 06-74-411-456
    E-mail: kamara@tmkik.hu; t-tiv@tmkik.hu Vas Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszám: 06-94-506-645
    Fax: 06-94-316-936
    E-mail: pergel.bea@vmkik.hu
    Honlap: www.vasibekelteto.hu
    Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.
    Telefonszám: 06-88-814-121; 06-88-814-111
    E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
    Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu Zala Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
    Telefonszám: 06-92-550-513
    Fax: 06-92-550-525
    E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
    Honlap: www.bekelteteszala.hu 

Kérdésekkel és észrevétellel a következő e-mail címre írhatnak: szaki2009futar@gmail.com

Árukereső.hu Árukereső.hu